Lettersize om katten

Hej hej

Idag visar jag en LO i ”Lettersize”. Det har blivit ett favoritformat för mig när jag scrappar! Känns lagom stort & bra att blanda upp allt annat med som, i alla fall i mina album, ofta är 12″x12″.

Sötaste katten – min dotter Leah 9 år.
Bakgrunden är gjort med en template som heter ”Number bits” & lite vit akrylfärg blandad med brun stämpeldyna + stämpeldynan ”Grid” från KaiserCraft.

Featured image

Dekorationer från Heidi Swapp stickersark.

Featured image

Det var allt för idag!


Trevlig helg!

Kommentera

