I huvudet på en treåring…

.. jag har två därhemma… treåringar alltså.. inte huvuden. Jag räknar mig själv som snabbtänkt, fantasifull och med mycket tankar. Men tro mig när jag säger att jag ligger i lä där!
Dagens LO är gjord på papper från KC – Close Up! kollektion samt galna mängder stämplar från Lawn Fawn och Paper Smooches…. ja… de funkar även på layouter. 😉

20150225_201716_resized_android

 

Pappret ”Film” skar jag ner i fotostrips… som negativremsor. Sen var min tanke att placera nån figur i varje ruta.

20150225_201727_resized_android

 

Titeln med bokstäver från Doodlebug stickers. Jag la lite glossy accents över men det syns inte så bra ändå. Jag skulle haft en lite bulkigare titel.

20150225_201737_resized_android

 

Lite djur!

20150225_201748_resized_android

 

Å lite mer text. Även dessa från Doodlebug. Tre olika alfabet på samma ark till toppenpris! Finns en massa färger, kolla in dem om du inte gjort det! Stänken är Color Bloom Spray från Prima.

De stämpelset jag använda på denna LO är:
Lawn Fawn
on the mend, monster mash, hedgehugs, year two, love you tons, bugs and kisses, science of love

Paper Smooches
space cadet, party posse och birthday buddies.

En reaktion på ”I huvudet på en treåring…

Kommentera

