So YOU!

Hej hej

Fredag igen & här kommer en LO från mig!
Älskar att använda svart som kontrast till andra färger, tycker det passar till allt. Här har jag använt chipboard dekos från Heidi Swapp, ett enkelt sätt att lägga till text som passar perfekt till den story jag vill berätta. Pratbubblan ”So YOU” fick fungera som rubrik tex 🙂
Vi hade några jobbiga veckor här hemma med inskolning på förskola samtidigt som Tuva hade öroninflammation (som ingen förstod) så det var lite befriande att hon ändå var ganska glad till & från. Fotot är inte perfekt någonstans, lite suddigt & taget med mobilen samtidigt som Tuva försöker ta den ifrån mig. Det är det som är charmen tycker jag – ett ögonblick fångat mitt i allt elände 🙂 …& nu scrappat!

LO So you RED

Ghesso + chevron stencil & lite vattenfärg

So you 4 RED

Gem Studio Calico.
Siffrorna är Rubons från Tim Holtz

So You 2 RED

Trevlig helg!
// Anzan

Kommentera

