Kortkavalkad!

Tre kort kommer jag visa idag.
IMG_3530_iphone

 

Först ut är ett kort med den suuuuperläckra dien ”happy birthday” från LawnFawn! Jag har använt mig av ett metallpapper som min mamma har givit mig. En hel kartong…. Bakgrundspappret kommer från 6×6 blocket Butterfly Collection från Prima, slut just nu. Supersöta/romantiska papper. Fjärilen är också från Prima.

IMG_3532_iphone

 

Samma papper som kortet ovan. Fågelstämpeln är från setet Bird Crazy från Timpan, den tog slut direkt men fler kommer hem! Min nya kärlek! Dom är bara sååå underbara allihop! Grenen med blommorna är stämplar från Paper Smooches.

IMG_3533_iphone

 

Å så ett grattiskort till! Stämplar från Hero Arts och Lawn Fawn. Jag skar med en skalpell längs med en våg och petade ner mig säl där. =)

Stampers Anonymous

Hero Arts stämplar

