Stuck on you

I år verkar det vara lite hippt med succulenter; både Lawn fawn och Hero Arts har kommit med stämpelset på det temat. Jag tror Anna börjar känna mig för hon visste att jag skulle gå igång på setet från Lawn fawn som heter ”Stuck on you” och mycket riktigt, det gjorde jag ju.

kort95 (1)

kort95 (2)

Till det här kortet har jag även använt ”Flirty frames” (plus dies) och ett stämpelset från Paper smooches som heter ”Incognito”. Glasögonen och hjärtat fick lite glossy accents som finish.

kort96 (1)

kort96 (2)

Tack för titten! / Babsan

Kommentera

