LO – illa!!

Hej hej

Aj aj aj!! Ryser när jag tänker tillbax på den där dagen… När olyckan var framme & jag klämde min yngsta dotters små fingrar i en dörr. ***uuuuhhh*** Kan fortfarande ”känna” motståndet i dörren när jag skulle stänga den. Hade Tuva på vänster arm & skulle stänga en dörr här hemma när hon snabbt som ögat fick in sina små fingrar på den sidan där gångjärnen sitter. Några minuters smått panik här hemma följde, innan läkare via telefon lugnade mig med att om hon kan böja/röra på fingrar & ytterleder så går det inte att göra så mycket mer än att plåstra om, ifall det inte behöver sys & det behövdes inte. Trasigt var det men inget som inte kunde ses om av lite förband.

Nu ska jag inte äckla er mer, utan istället berätta att jag gjorde nåt bra av det hela. En LO🙂

Har använt några favoriter från Pyssloteket – dvs Wood veneers, Dekos från Heidi Swapp, Thickers & min älskade Grid stämpel!! Vissa grejer som man köper är man riktigt nöjd med för att de används i väldigt mycket i det man gör & nästan känns lite ”basic”. Grid stämpeln är en sån sak för mig!

LO Illa
Illa extra1

Trevlig helg!

En reaktion på ”LO – illa!!

Kommentera

