Plötsligt händer det!

Blommor är jag är, som ni kanske förstått, ingen självklarhet på mina alster men vet ni vad? Plötsligt händer det! När jag plockade fram lådan med blommor var den så dammig att jag blev helt torr i halsen och var tvungen att dricka lite vatten efteråt.🙂

Anledningen till att blomlådan kom fram var att jag höll på med lite demoex till kursen som går av stapeln idag och då kändes det helt plötsligt rätt med lite blomster. Jag värmde upp med tre små vita blommor på det här kortet, en hederlig gammal distressruta. (Stencilen är gammal och finns inte i butiken längre.)

kort123 (1)

kort123 (2)

Och när det här skulle dekoreras, ja då vet jag inte vad som hände! 17 stycken tror jag det blev!kort124 (1)

kort124 (2)

Och här, med den ursnygga Memory Box-stencilen, så blev det nästan lika många – och i flera olika färger till och med!kort121 (1)

kort121 (2)

Men nu lär nog blomlådan få somna om men jag har i alla fall lärt mig en sak: nästa gång så ska den få ett varv med dammtrasan innan jag öppnar den😉

Tack för titten! / Babsan

Kommentera

