Mini Pizza Box

Jag har gjort några små kort (4″x4″) med olika Paper Smooch textstämplar! Har använt samma motiv men i olika nyanser av blått! Är så imponerad av Distress Ink pads som räcker hur länge som helst, tror att mina äldsta är 8-10 år och fortfarande användbara! (Blomman är en gammal privat die från Bosscut)

Tänkte ge bort dem så jag gjorde en en Mini pizza Box där jag kan lägga korten. Den asken är lätt att göra och är så söt tycker jag!

2015-04-18

Utgå från ett ark som är 11″ x 6″.

IMG_4353-003

IMG_4359

IMG_4363-001

 

Ha en skön söndag!/ Birgit

Kommentera

