I am always me

Ännu ett kort från mej med Donna Downeys stämplar och distressinks. Jag har hittat tillbaka till mina distressdynor igen! Det blir verkligen så läckert när man blandar olika nyanser och sedan stänker vatten på och det blir olika mönster. Bakgrunden är ett misslyckat tryck med falsk akvarellteknik. Lyckades stämpla titeln snett så då fick den bli till en bakgrund istället! 🙂  Nu waste! Det här textstämpelsetet från DD heter ”As i see it” bakgrundens heter ”You are important” och blir du sugen gör som jag be allas vår Anna ta hem det till dej! Resultatet blev ett typiskt bra-att-ha-kort att ha liggandes hemma!

2015-02-28 15.9

2015-02-28 15.8

Titeln har jag stämplat med Archival Ink Watering Can, en mörkare nyans grå som gör att det inte blir så skarp kontrast som det hade blivit om jag stämplat med jet black, titeln flyter liksom in mer i bakgrunden.

2015-02-28 15.10.06

 

/Karin

En reaktion på ”I am always me

Kommentarer inaktiverade.