Art Journal

Det var länge sen ni såg något annat än kort från mej… men idag kommer det ett uppslag från min art journal med Inspiration Wednesday. Numera får man betala en liten slant för att få Inspiration Wednesdays men googla vetja finns massor med inspiration att insupa helt gratis och Anna har massor av härligt material till mixed media att använda till! Det slutade tom med att jag gjorde mej en egen art journal, mer om det kommer i ett annan inlägg.

Jag har använt mej av läckra papper från Kaiserkraft och en teknik där man använder ett glazing medium… Mer om vad man kan göra med glazing liquid kommer i en blogg nära dej så håll utkik! När det gäller det här uppslaget kan jag säga så mycket som att det blir inte alltid som man har tänkt sig men man kan känna sig nöjd till slut ändå…

2015-04-06 11.05.40

2015-04-06 11.05.44

Ha det bäst!

karin

2 reaktioner på ”Art Journal

  1. Stencilen!!! Vart har du fått tag på den? Har har sett den användas av andra och jag har letat överallt för att få tag på just den. Var? Eller åtminsotne vilket märke det är.

  2. Stencilen är (of course) Donna Downey signature stencils poppy stems Hör med Anna på info@pyssloteket om hon kan ta hem jag vet att vi hade dem uppe till diskussion när de kom! Hon brukar kunna ordna det mesta!
    Lycka till!

Kommentera

