Prima Color Bloom Spray Mists

Hej!
Jag vill verkligen rekommendera Prima’s Color Bloom Spray Mists. Det finns många mists på marknaden och alla har sina fördelar. Men få har hela paketet som dessa mists har. Har ni precis som jag några favorit-mists där flaska kloggat igen och man varit tvungen att hälla över färgen till en ny flaska. Primas Mists har en fantastisk design som inte kladdar på samma sätt som andra mists och därmed minimeras risken för igenkloggning. Bra, va!?

De är lätta att hålla i, man blir inte kladdig om hela händerna. Du kan spreja ett jämnt lager över din yta eller göra en cool dropp-effekt om du vill det.

Färgerna tycker jag också är underbara. Det finns härliga pastellfärger som du kan använda till att snabbt ändra färg på dina blommor eller lite mer metalliska färger som skiftar i olika nyanser för de lite tuffare layouterna eller något du altrat.

I mitt inlägg tidigare idag visade jag en canvas gjord med 2 av dessa mists; Soft Teal och Summer sky;

Caribbean7

Du har väl sett att Pyssloteket lägger upp demo-videos ibland. Så är det även gjort på dessa Mists. Gå in här och kolla ”Prima Color Bloom Spray Mists”. Jag vill varmt rekommendera dessa mists, jag kan i alla fall inte vara utan dem:-)

Kommentera

