Vikarie!

Hej!
Idag får ni stå ut med ett inlägg från mig igen! Hoppar in och vikarierar för Hanna!
Jag har just nu kortdiarré, så ni får stå ut med några kort också. Ganska många faktiskt….

Först ut är tre tämligen likadana kort med den fantaaaastiska paperpaden från Bazzill som bas.❤ Kraft Foil❤ Lite dies från Lawn Fawn, stämplar från densamma å doilies så var saken biff. Å varför göra bara ett när man redan är igång….

IMG_4231_iphone

I love you to the moon and back är en liten stämpel från ett set som heter Life Words. Inget set Anna har i butiken men hon kan ta hem om man ber snällt!

IMG_4230_iphone

IMG_4232_iphone

IMG_4229_iphone

Har länge sneglat på setet Hello baby från Lawn Fawn.. sött men jag kände att jag kunde leva utan det utan problem…. när jag häromsistens var i butiken så kände jag plötsligt att ”oj det där kan jag inte leva utan ju!”  Å eftersom jag är kvinna är jag ju inte sämre än att jag kan ändra mig så det fick följa med hem. Såklart. Love it! Gjort många kort med det nu!
Titeln stämplad med nya läckra Ombre dynorna från Hero Arts!

IMG_4228_iphone

Det här är från samma set, och kortet ska till ett par som väntat länge på sitt barn nu… men snart får de hämta hem en pojke!

Det var allt för mig! Kanske ska prova göra en LO få se om jag minns hur man gör!

MalinT

Kommentera

