LO – Blicken

Hello!

Äntligen Fredag & dags för mig att blogga en LO!
Inte för att det kommer som en överraskning direkt men det slog mig just att jag bara scrappar om mina barn! Ja, förutom när jag ska få in semesterbilder i albumet, men de foton man lyckas fastna på där är väldigt lätträknade. Det här får det bli bättring på! Har faktiskt redan en plan för det, i Letter storlek. Framöver kanske jag bloggar lite ”selfies” (bara så man hamnar på kort verkar det som) eller så får ni veta något menlöst om hur jag tycker om att dricka mitt kaffe på morgonen….eller vilka skor jag går i 11 av årets 12 månader. Eller vad jag hade för idol när jag var yngre…

Men idag blir det ännu en LO om Tuva🙂

Har använt några sidor ur Amy Tangerines GRYMT FINA kollektion ”Rise & Shine” – 6×6 paperpad. Såå fina & klara sommarfärger! Blir glad av dem!

LO Blicken”Blicken” är Amy Tangerine Rise & Shine – Alyx Silver

Blicken2

Word Strip stickers från Sn@p

Blicken3

Trevlig helg!

anzan

Kommentera

