Layout- Love Always

För två och en halv vecka sedan förlorade jag min älskade lilla hund Elsa. Otroligt sorgligt såklart. Jag har gjort massor av layouter med mina hundar genom åren men nu ville jag göra en att ha stå framme. Jag använder då ett 12″ chipboardark att limma fast mina papper på. Det gör att layouten blir stadig och kan stå framme på byrån som en tavla.

007

 

Jag har använt papper från Kaisercrafts ljuvliga serie All that glitters, blommor från Prima som kommer med läckra glitterhjärtan på en liten pinne och så lite bling från Bo Bunny.

010

Primas blommor är så otroligt fina och välgjorda. Jag gillar när det är lite olika varianter och storlekar i en och samma förpackning, Nu står denna layout på byrån i mitt sovrum så jag alltid kan se min pälskling. Ha en härlig dag. /Hanna
hanna

 

 

Kommentera

