Burgsviks hamn – LO

Dagens andra layout visar ännu ett sånt där UNDERBART minne från Gotland. Vi är på stranden vid Burgsviks hamn, sanden är len, solen är varm och himlen är blå, blå, blå… Jag fokuserade på det gula (Kajsas puffar och simdyna), det blåa (himlen och Kajsas badkläder) och det beiga/kraftfärgade (sanden) och öste på med lite blommor och Say it in crystals från Prima Marketing. Dessutom har jag lekt med ett par stenciler, lite modeling paste och distressdynor ovanpå det mönstrade pappret.

BurgsviksHamnLO_Pysslo01

BurgsviksHamnLO_Pysslo02 ”Panelerna” med mönstrat papper satte jag på vitt cardstock för jag ville ha lite mer lager-på-lager och lite mer vitt på min layout. Det är underligt ibland hur en layout ser ut på ett sätt i huvudet och ett helt annat när den hamnar ”på papper” så att säga – denna layout var en sån.🙂

Pyssla lugnt!
PyssloSignaturTettiz

Kommentera

