Bananas!

Ajj havv gånn bananas med mina Lawn Fawn och Paper Smooches stämplar idag! Såg en så himla läcker tavla på pinterest som jag blev så himla inspirerad av, var tvungen att göra själv också! Å eftersom jag har tvillingar så blev det ju tvunget två.
Ett antal timmar senare med stämpling, färgläggning och inte att glömma klippning så är de nu klara! Ungarna älskade dem och pratade om var alla djuren gör en lång stund i morse!
IMG_4467_iphone

Skulle jag göra om det så skulle jag renklippa även de som jag har stansat ut med dies, ser lite prydligare ut utan de vita ka

nterna!

IMG_4468_iphone

Lite svårt att fotografera pga blänket i glaset. Ramen är från det stora varuhuset och extra djup. Vilket gör att man kan montera saker på distanskuddar etc utan att behöva oroa sig över att det ska få plats bakom glas!

IMG_4466_iphone

Här är båda två!

Ska försöka nämna de kit jag använt…. Från LF: Critters ever after, Wheelie like you, Let´s Play, Gnome sweet gnome, Gleeful Gardens, Critters in the arctic, Joy to the woods,
Från Paper Smooches: Zoo Crew. Utöver dessa också ett set från Hero Arts som heter Playful Animals.
Kan ha missat någon!

Samma princip men lite olika färger och placering av alla djur. Nu väntar jag bara att de ska upptäcka att det finns en kanin på den ena som saknas på den andra… kan höra det redan….. ”Jaaaaag vill åååååååskåååååååååå haaa!!!”   *pust*  :)

MalinT

2 reaktioner på ”Bananas!

Kommentera

