Mini Distress Ink

Jag har precis investerat i de färger av Distress Inks som jag inte hade sen förut i just mini inkpads. Som jag väntat på att de lite klarare läckerfärgerna som mowed lawn, picked raspberry, salty ocean mfl skulle komma som enskilda minisar! Passade på att investera i en förvaringslåda så blir överblicken total! Tror minsann jag får byta ut alla mina stora dynor mot minisar!

2015-05-04 16.44.10

12 stycken underbaringar får plats i en låda och det är så finurligt att de runda blendingfoamen precis får plats under. Det vita inåt då förstås! Så här gjorde jag bara för att visa hur bra de passar under varje dyna! 🙂

2015-04-25 17.23.32

Här har jag lekt med Gunillas tekniktisdagstips, mina nya mini ink pads och en bakgrundsstämpel från Hero Arts!

karin

Kommentera

