LO Moln

Hej hej

Har upptäckt något sjukt kul & beroendeframkallande! ”Prima Pencils – Scenic Route”.
Ritade turkose/blå moln på vit cardstock & sen ”målade” jag med en pensel som jag fyllt med vatten. Då blir färgen man ritat som vattenfärg. Superkul & superenkelt!! De här pennorna fick egentligen min äldsta dotter när hon fyllde 10 för en månad sen men jag misstänker att jag kommer ta över dem…får smyga ut dem ur hennes rum🙂

Papper från Amy Tangerines ”Rise & Shine” 6×6 block, washi, Wood Veneers & lite annat🙂

LO Moln 700pix
Moln3 700pixMoln4 700pixTrevlig helg!

// Anzan

anzan

Kommentera

