Stamping Bella hos Pyssloteket

Ni har väl inte missat att Stamping Bella har kommit till Pyssloteket? För mig var det kärlek vid första ögonkastet och jag blev extra förtjust i den lilla grisen Petunia. Hon finns på flera stämplar och jag har gjort ett kort med den jag tycker allra mest om. Gillar att texten är lite finurlig så att det inte blir för sockersött. Textstämpeln är separat i setet så man behöver inte ha den placerad precis bredvid Petunia och hennes små fågelkompisar. Kortet är enkelt, en stil som jag gillar mer och mer. Har bara använt en bit mönsterpapper från en av Echo Parks somriga kollektioner och dekorerat med twine och Kaisercrafts blingiga halvpärlor i färgen Mango. Fram till söndag är det 50% rabatt på dem och färgen Lemon i webshopen. Hur du ska gå tillväga för att få rabatten står att läsa i nyhetsbrevet. Se till att prenumerera för det kommer att dyka upp ett gäng fina erbjudanden i sommar. Bling kan man aldrig ha för mycket av och just halvpärlor tycker jag är väldigt snyggt. Så passa på och fynda innan de tar slut. Det är först till kvarn som gäller.

042

 

Här har ni söta lilla Petunia och hennes vänner. Visst är hon svår att motstå? Gå in och kika runt bland alla Stamping Bella-stämplar, de är verkligen fina och jag tycker de är av bra kvalitet. Ha en härlig dag! /Hanna

hanna

 

 

 

Kommentera

