Wink of Stella

Glitterpennan/penseln Wink of Stella har blivit en ”måste ha-grej” hos många scrappare och kortmakare, och jag är en av dem som sällar mig till skaran av Wink of Stella-beroende… Clear är min absoluta favorit och det är inte många alster som klarar sig undan åtminstone en liten dutt av den. Den har ett fint skimmer som ger det där lilla extra till kort och layouter. Dessutom räcker den hur länge som helst så om du inte redan har en tycker jag absolut att du ska slå till. Pennan finns i ett gäng olika färger och jag funderar just på om det inte är dags att jag slår till på en rosa. Blir definitivt sugen när jag ser den här videon.

Ha en fin eftermiddag och kväll. /Hanna
hanna

Kommentera

