En liten Tag

Hejsan,

Då var det äntligen min tur att få inspirera här igen.
Just nu öser regnet ner här i Dalarna och det betyder ju alldeles ypperligt pysselväder.

bI-SNjic2-w5N6BoVprRdxzE_9h_yneskFUuTTYuyVM

Idag blir det en Tag ifrån mig, där jag jobbat med lite olika tekniker för att få det i ett lager.
Ibland är det roligt att verkligen bygga på höjden och dekorera mycket. Men ska det gå via posten, som i detta fallet, så kan det vara bra om det är lite plattare. Jag har stämplat och färglagt direkt på Tagen, och sedan dekorerat med lite mönstrat Prima papper.

2b

Som Ni ser har jag använt samma stämpel till att markera marken/gräset, samt utnyttjat samma mönster till det mönstrade pappret.
De underbara stämplarna kommer från Lawn Fawn´s Gleeful Garden.

Ha en skön vecka!

2015-06-24 20.05.35

En reaktion på ”En liten Tag

Kommentera

