PL – Laserdome kalas

Hej hej

Solen lyser med sin frånvaro vilket betyder perfekt pysselväder!! …om man inte har en 2-åring hängandes i knäveckan.😉 Men ni andra kan ju passa på att pyssla *hihi*

Jag gör gärna ett PL-uppslag istället för en LO när jag har fler foton jag vill ha med av själva ”händelsen”. Som tex här, då min dotter Leah skulle på ”Laserdome kalas” (vet inte om hon godkänner ordet kalas längre men jag chansar) hos sin klasskompis. Här ville jag ha med hela hennes outfit som hon valt själv, detaljbild på håret osv. Jag älskar tanken på att få se tillbaka på de här fotona tillsammans med Leah i framtiden!

Amy Tangerine & Heidi Swapp är mina absoluta favoriter just nu vad gäller material. Amy för hennes färgglada serier i Thickers + papper & Heidi för alla superfina Wood veneers & andra dekorationer! Självklart hittar du allt detta hos Pyssloteket!

LO 700pix

KALAS1 700pix

K4 700p

K5 700p”Photos” + det vita hjärtat är utskrivna med Silhouette Cameo som du också hittar i webshoppen
K6 700p

Trevlig helg! // Anzan


anzan

Kommentera

