Aaah… semester!

När ni läser det här så vaknar jag upp till min första semestermorgon. Det här är min utsikt…. Eller, det kan väl hända att det står nåt hus i vägen, vi bor ett kvarter ”in”, men eftersom jag schemalägger det här redan den 30/5 så har jag ju ingen aning 🙂

Terrace+Nice+Promenade+5lightenborderresize(Promenade des anglais, Nice)

Nå väl. Dagens inlägg handlar om mammor  och hur de kommer i alla varianter. DT-mammor t ex. En sån har vi ju på Pyssloteket. Och bara för att Anna inte är så förtjust i den titeln så var vi några stycken som var tvungna att skicka ett kort till Mors dag 😉

Mitt såg ut så här:

kort164 (1)

kort164 (2)

Jag har gjort en partial die cutting med en hjärtformad die och de två kaninerna från ”Hello baby” (Lawn fawn). Bakgrunden är distress ink och vatten på akvarellpapper och texten är Lawn fawns ”Riley” embossade med liquid platinum.

Som tur var är Anna en snäll kompis och har inte gett nån de konspirerande inspiratörerna sparken.

Tack för titten!

gunilla

Kommentera

