Multi medium matte

När jag fäster saker/dekorationer på framsidan av ett kort så använder jag nästan uteslutande Rangers matt multimedium.

26093862-origpic-83f9f1

Det är superstarkt och eftersom det är matt så syns det lim som oundvikligen hamnar utanför (!) inte lika väl. Perfekt till t ex paljetter, halvpärlor och blingstenar.

kort194 (2)

Jag föredrar den lilla flaskan på 0,5 oz men har man en stor bytta så går det naturligtvis precis lika bra; bara att lägga på med en nål eller en tandpetare. Hur väl andra medium än just Rangers fungerar kan jag inte svara för men jag kan inte tänka mig att den är just nån större skillnad.

Tack för titten!

gunilla

Kommentera

