Kort

Kortproduktionen går i vågor hemma hos mig – ibland gör jag många kort och ibland gör jag nästan inga kort alls – därför är det bra att ha några kort ”på lager”. Dessa två kort är såna som passar till närsomhelst egentligen, och vill jag så kan jag alltid lägga till/ändra texten ifall den inte skulle passa. Jag är generellt ganska dålig på att skicka kort till vänner och bekanta, men jag ska försöka bli lite bättre på det.🙂

HejduHundKORT_Pysslo

HelloKORT_Pysslo

 

Jag vet inte om ni lagt märke till de ljuvliga paper padsen från Lawn Fawn – jag är kär i dem, så fina! På det nedre kortet har jag använt papper från ett av blocken – så sött med småhjärtan.

Det kanske inte blir så mycket pyssel nu under sommaren för de flesta, men även om gör annat kul så kan man alltid spara lite inspiration för årets lite mörkare och lite kallare årstider.🙂

Pyssla lugnt!

PyssloSignaturTettiz

En reaktion på ”Kort

Kommentera

