Life is good!

På fredag går jag på semester. Jag gillar att ha sen semester. Se mina kollegor komma tillbaka och liksom suga på karamellen att ha mitt kvar! Nackdelen är väl att kvällarna snabbt blir mörkare… Men då kan man pyssla!
Jag har faktiskt pysslat mycket i sommar ändå, regnet har ju gjort sitt. Men jag har varit dålig på att blogga allting. Därför kommer idag FEM kort! Mest Lawn Fawn såklart. Förvånad?

IMG_4890_iphone

Hero Arts bakgrundsstämpel och die + textstämpel från Lawn Fawn. Jag har färglagt bakgrunden med distresser!

IMG_4891_iphone

Mer Lawn Fawn. Hello är die från densamma och utstansat i foil cardstock. Det blir så sjuuukt läckert!

IMG_4892_iphone

Här är nya lilla setet ”color my world”. Jag stämplade först ett antal kritor helt utan plan. Maskade sedan i flera lager och stämplade fler för att få det att se ut som att de bara kastats i en hög. Mycket jobb men det blev lite läckert!
”COLOR” är nya alfabetet ”Owens ABC” och de små bokstäverna ”Harolds ABC”.

IMG_4893_iphone

GLASS!! Det tänker jag äta massor under min semester! Barnen också om man lyssnar på dem! Här är glassar från Admit One och Best Pun ever. Texten från Admit One.

IMG_4894_iphone

Å såhääär är mitt liv snart! Inget jobb på fem veckor! LYYYYX!

Det var det! Ha en fortsatt trevlig sommar allihop! Missa nu inte att Pyssloteket sommarstänger 25/7-17/8. Se till att bunkra innan. Det tänker jag!😀

MalinT

En reaktion på ”Life is good!

Kommentera

