Gratulationer

Hej på Er,
Då var det återigen min tur här i bloggen.

Ni har väl inte missat alla härliga Stamping Bella stämplar som hittat in i butiken!!?
Helt underbara!! Jag fick ju bara lov att klicka hem några stycken på en gång!

3c

Jag är väldigt förtjust i dessa långbentingar från Uptown Girls.

3b

Jag har använt dies från Lawn Fawn för att göra kanterna på mönsterpapprena från Maja Designs Coffee in the Arbour.

3a

Texten är ifrån ett clearstamps-set från Lawn Fawn.

Allting enkelt dekorerat med lite halvpärlor.

Hoppas Ni gillar det.
Ses snart igen.

2015-06-24 20.05.35

En reaktion på ”Gratulationer

  1. Suuuupersnyggt, som alltid! Din färgläggning, alltså… Jag har inte ord för hur fantastisk du är!😀

    Ps. Är inte stämpeltexten från Paper Smooches?

Kommentera

