6×6 paper pads

Hej!

Idag vill jag tipsa om något jag själv upptäckt först nu… (typiskt mig)

6″x6″ Paper Pads!! VARFÖR har jag inte investerat i några tidigare? Jag har alltid köpt några 12″x12″ papper från olika tillverkare & deras kollektioner. Ofta från samma om jag gillat någon speciell. Men… jag klipper ju oftast (alltid) i dem för att få en ”matta” bakom foton eller för att göra egna PL-kort, eller för att få småbitar att dekorera med. Det är väldigt sällan jag gör något med hela pappret som bakgrund.
Så – med blocket får jag ju mindre bitar av papper i samma kollektion & dessutom MÅNGA fler än jag annars skulle ha köpt i lösa större papper. Självklart kommer jag att använda 12″x12″ fortfarande, men blocken är definitivt ett alternativ när jag hittar en kollektion som jag tycker är fin rakt igenom!! Testa du med!🙂

BoBunny 6x6

SS1023_6x6_PaperPad_Cover

anzan

Kommentera

