Äggälskaren – LO

Jag har en dotter som är mycket förtjust i ägg och såklart har jag fångat henne i ett ägg-ätande ögonblick – det hela dokumenterat på en väldigt clean & simple layout. Vit cardstock, texture paste/modeling paste, en stencil, lite färg och grunden var fixad – sen lade jag till dekorationer.

Det är ju så att jag har en förkärlek för clean & simple och den här LOn är ett bra exempel på det – myyyycket ”white space”, dvs. mycket tomt utrymme. Jag gillar det – mycket.🙂

LoveEggs_Pysslo01 LoveEggs_Pysslo02 LoveEggs_Pysslo03

Pyssla lugnt!

PyssloSignaturTettiz

2 reaktioner på ”Äggälskaren – LO

Kommentera

