Craft Scrubbie

16712015-origpic-6d7090.1

denna lilla tingest kan jag inte klara mej utan som den kladdmaja jag är! Den fungerar som en pimpsten men är lätt som balsaträ och används med tvål och vatten. Jag brukar tvätta händerna som vanligt och innan jag sköljer av tvålen så skrubbar jag med scrubbien. Den tar tom bort distress stain och dylusion från fingrarna!!! Och den fungerar utmärkt när mina händer är yberkladdiga efter att ha använt glazing liquid.

Här är före och -efterbilder med distress stainsfärgade fingrar.

craftscrubbie2 craftscrubbie1

Finurlig liten användbar sak detta!

karin

Kommentera

