3D-kuddar

De är beroendeframkallande…3D-kuddarna från 3L. Jag använder dem på i stort sett alla kort, alltid är det någon detalj som jag vill ska sticka ut lite. Just 3D-kuddarna från 3L har blivit en favorit eftersom de kommer i två olika storlekar och de är väldigt lätta att plocka bort från arket i och med att de sitter med lite mellanrum.
009

På det här kortet har jag använt 3D-kuddar för att få lite dimension på elden och under den marshmallow som grillas. (Stämplarna är från Lawn Fawn, vad annars 😉 )
Jag tappar lätt tålamodet med att sitta och peta på skyddspapper som inte vill släppa från 3D-kuddarna och blir irriterad, och då försvinner ju lite av tjusningen med att pyssla. Men nu slipper jag det och använder 3D-kuddar oftare också, för att det inte är en massa bök. Att man sedan hittar sådana där små fyrkantiga skyddspapper på alla möjliga och omöjliga ställen är en annan historia… /Hanna

hanna

<!– inlinkz code end —

Kommentera

