Tips på dies…

Med tanke på dagens tidigare inlägg med mitt easel card så tänkte jag ge lite tips på bra dies man kan använda.

Alla ‘standard’ former, som oval, cirklar, fyrkanter mm fungerar alltid bra. Och där tycker jag mycket om Lawn Fawn olika modeller:

lawn fawn

Men låt inte formen på diesen skrämma Er! Jag ÄLSKAR att använda alla dess olika former på dies, och vända och vrida på dom för att locka fram så mycket effekt som möjligt. Här finns mina flesta favoriter hos Spellbinders:

spellbinders

Så sätt fart och lek igång med alla Era dies.
Alla olika i dies hittar Ni HÄR.

2015-06-24 20.05.35

Kommentera

