Yasuragi PL

Hej hej

Idag bloggar jag lite PL om min & syrrans helg på Yasuragi Hasseludden i Juni.
När syrran fyllde 40 i April fick hon detta i present av oss, en helg på Yasuragi med ansiktsbehandling & allt. Men jag kunde ju inte låta henne åka själv så jag ”offrade” mig självklart & följde med ,)

Att PL:a detta var perfekt eftersom det var rätt många foton som skulle med. Har även gjort en del kollage i en app på mobilen för att verkligen få med allt jag ville ha.

Vänster sida…

LO Yasuragi 1 700pix
Höger sida…

Yasuragi 2 700pix
Dubbel
”Magic” är utskuren med syrrans Silhouette

Magic 700 pix
Har sagt det förr men jag ÄLSKAR verkligen ord i Wood veneer!! En klockren dekoration både på & utanför foton!

Noted 700 pixTack för titten & trevlig helg!

// Anzan

anzan

Kommentera

