Har du testat Project Life?

Det har jag – och jag är fast! Ett enkelt sätt att dokumentera minnen, äventyr och vardagsliv. Man kan själv välja hur mycket tid man vill lägga ner på sina sidor/album – antingen gör man det clean & simple och använder färdiga kort/mönsterpapper med PL-kort på ELLER så kan man göra egna kort, stämpla, dekorera, piffa upp färdiga kort – möjligheterna är oändliga!

Album och plastfickor finns i olika storlekar – jag har både ett stort 12×12-album med 12×12-plastfickor i, men det album som jag använder mest är nog mitt Sn@p-album, som är i storleken 6×8 (och nu pratar jag inches, inte centimeter!). Det finns flera snygga färger – själv har jag (såklart!) ett med gul rygg och ett med turkos rygg.

27014508-origpic-5b989f

Här har vi några fina PL-kort från Kaisercraft:

21885508-origpic-398c92

2013/14_Nov-Jan_SupCat_AUS.indd

 

…passande för sidor med resetema, kanske? Även mönstrade papper som man skär till själv och gör PL-album med finns det:

25054662-origpic-3a9d59

Det finns också söta små album som passar för den som vill stoppa in sina Instagrambilder i plastfickor också:

22215340-origpic-d73c25

21668644-origpic-f42ab1

…och det finns även Instagramfickor för Sn@p-albumen:

21660696-origpic-230a7b

Hoppas att jag har kunnat informera och inspirera er till nya äventyr i Project Life-djungeln nu.🙂

Pyssla lugnt!

PyssloSignaturTettiz

Kommentera

