På väg – PL

Idag blir det lite mer PL – ganska passande då mitt sommarlov snart är slut och jag har samlat nya minnen och fyllt kameran med nya bilder från nya äventyr – många av dessa bilder och minnen kommer ju att hamna i mina album. Just den här sidan är med bilder från förra årets Gotlandsresa och den sitter i ett av mina små Sn@p-album som jag verkligen älskar!  I dessa underbara album skapar jag utan regler – det enda jag försöker göra är att sätta in sidorna kronologiskt – dagar, resor, äventyr, vardagsbestyr – allt i en salig blandning och inga krav på att jag ”måste” göra varje vecka.

PåVägPL_Pysslo02

PåVägPL_Pysslo01

 

Pyssla lugnt!

PyssloSignaturTettiz

En reaktion på ”På väg – PL

Kommentera

