Du har väl inte missat den här veckans erbjudande??

Om du fortfarande inte prenumererar på månadsbrevet från Pyssloteket (ja det kommer lite oftare just nu…) så tycker jag du ska göra det! Den här veckan fram till och med söndag kl 23,59 får du 50% rabatt på wood veneers från Studio Calico och Cosmo Cricket! Koden anger du i kassan och den är ett MÅSTE för att rabatten ska dras. Det kan inte korrigeras i efterhand! Koden får du såklart i mailet. =)

Bjuder på två kort idag där jag använt mig av wood veneers.

FullSizeRender (3)_untitled

 

Embossat en bakgrundstämpel från Hero arts. Skurit små jack längs med vågorna och petat ner mina båtar! Lite halvpärlor och sedan happy birthday från en lawn fawn die. Jag har först stansat ut i dekorgummi och sedan papper. Pappret har jag embossat innan jag limmade ihop allting.

FullSizeRender (4)_untitled

 

Närbild på texten, visst blir det läckert?

FullSizeRender_untitled

 

Även här en bakgrundsstämpel från HA.  Embossade i svart, stal ungarnas tuschpennor och färglade slarvigt. Drog sedan med en våtservett över allting så jag smetade ut den färgen som satt i de embossade delarna över det vita pappret. På det sättet blev inte bakgrunden helt kritvit.

FullSizeRender (1)_untitled

 

Hugs från Lawn Fawn. Stansat ut i svart och vit cardstock. Färglade det vita med röd penna och la på lite glossy accents. Limmade fast dem på pappret något förskjutna från varandra. Å så lite pilar. =)

Glöm nu inte veckobrevet! HÄR kan du anmäla dig!

Ha nu en fortsatt god sommar!

Kommentera

