Stamping Bella

Ni har väl inte missat att Anna tagit hem ett nytt märke under sommaren? Underbara, detaljrika stämplar från Stamping Bella. De är riktigt roliga att färglägga. Här är det ”Dorothy the dreamer” som fått sällskap av papper från Maja designs serien ”Nyhavn”, blommor från Prima ”Bella rouge” och små ordstickers från Cosmo cricket.

kort197 (1)

kort197 (2)

Kanterna på alla papper har jag tonat ner genom att pensla på lite gesso som jag sen tunnat ut genom att torka över med en baby wipe. Därefter har jag använt några olika stenciler tillsammans med dynor från Hero arts, Wet cement, Soft granite och Charcoal.

Edit: Och sen jag schemalade det här inlägget så har jag hunnit köpa på mig en stämpel till (oops!) och tänkte att det kortet kan ju få bo i samma inlägg. Här är det ”Uptown girls – Felicity & Blair” i kombination med Nyhavnpapper, nestabilitiesdies och blommor från bl a Prima. Hello-dien från Hero arts har jag stansat ut tre gånger och limmat ovanpå varandra för att få lite dimension.

kort219 (1)

kort219 (2)

Tack för titten! /Babsan

gunilla

