Löv blir träd

Hej! Ibland fastnar man lätt i att stämplarna bara kan användas på ett sätt. Men många kan, med lite fantasi, få andra betydelser!🙂

Idag visar jag två kort med höstscener där jag använt löv som träd!

Skapade enkla bakgrunder med vattenfärg och klippte ut löven. Löven målades också med vattenfärg och därefter strök jag på Glaze medium för att få stadga och glans.

IMG_4966

IMG_4967

Collage4

IMG_4968

IMG_4971

Ha en skön söndag!/Birgit

birgit

2 reaktioner på ”Löv blir träd

  1. Helt fantastiskt vackra kort! DIna landskap i akvarell är helt magiska, och visst ser löven ut som träd! Jag är helt kär i dessa. Också. Du tenderar ju att få mig att falla pladask för dina kort, du!😀

Kommentera

