Flera tack-kort åt folket!

Gomorron, govänner!
Hur går det med tackkortsrevolutionen (borde bli årets nyord i SAOL, tycker jag, absolut!)?
Skickar ni tacksamma kort till höger och vänster, eller kom den lilla revolutionen av sig en smula såhär i skolstartstider och eftersemester-tröttma och sensommardagar?

Fear not! Jag är tillbaka för att tjata påminna er om att ett handgjort kort med ett litet tack på är värt tio sms, även om man får vänta en extra dag eller två.

Här är ännu ett par Paper Smooches-kort med tack-tema och blommor, som kanske kan inspirera till lite färgkladdande, kortmakande och postskickande?

zarischka_paper smooches_thanks a lot duo details zarischka_paper smooches_thanks a lot duo 1

Som vanligt har jag använt:
Kortbas med kuvert
Akvarellpapper och vattenpensel
Distressfärger
Paper Smooches-stämplar
Bling, stickles, Wink of Stella (clear) och Glossy Accents
Massor av foamtape

På bilden ser ni även min fantastiskt snygga (…) och oerhört professionella (…! ;)), hemfixade lilla ”färgpalett” som jag sedan länge växt ur. Note to self: Köp en riktig palett så kan du skicka ett tackkort till dig själv, sen, för att du kan måla ordentligt!😉

Jag önskar er en riktigt kreativ och härlig dag!
/Zarah

En reaktion på ”Flera tack-kort åt folket!

Kommentera

