Stjärnor

Så har jag trillat dit igen. Som vanligt, känns det som, så var det här något jag inte aaalls ville ha eller kände något sug efter, och nu sitter jag här med fem, sex stycken. Jag pratar om Hero Arts bakgrundsstämplar. Och den här med alla små stjärnor är så otroligt snygg och användbar. Jag stämplade den med VersaMark på svart cardstock och embossade med underbara embossingpulvret Liquid Platinum, skar till bakgrunden och monterade på Bazzill Kraft/Gold Foil. Det är ett 6″-block och först hade jag tänkt använda det med stjärnor på, men det blev lite för mycket av det goda. You´re a star-stämpeln kommer från Lawn Fawn-setet Say Cheese Too. Annars finns den meningen också i ännu snyggare stil på nya So Jelly, också från Lawn Fawn. Har inte hunnit köpa det än, men hoppas hinna pila till Pyssloteket i veckan och lägga vantarna på det fina mini-setet, nu när Anna äntligen slagit upp dörrarna efter semestern igen. Stämplade i alla fall min hälsning med StazOn på vellum och vek det runt min stjärnbakgrund och fäste på baksidan med dubbelhäftande tejp.
047

Stämplade upp lite stjärnor från Lawn Fawn-setet Blue skies som jag färglade och klippte ut för hand. Sedan klistrade jag fast ett par av dem direkt på kortet och fäste de andra med 3D-kuddar. På med Clear Wink of Stella och så Glossy accents.

048Jag tror det skulle ha blivit snyggt med Wink of Stella Gold och Glossy Accents, men eftersom jag inte har den fick jag lösa det så här i stället.Ha en härlig dag! /Hanna

hanna

Kommentera

