Enkelt & stilrent

Då var det återigen min tur att inspirera lite här i bloggen.
Jag kör även denna gång på ett Staffli kort där jag använt många av mina dies.
Både Spellbinders och Lawn Fawn.

20 aug 1

Den lilla masken från Lawn Fawn är ju bara sååååå söt!!

Jag har även maskat in samma mönsterpapper på hatten som på resten av kortet.

20 aug 2

En närbild på den nedre delan av kortet.
Här finns det plats för den personliga hälsningen.

Jag har dekorerat enkelt med några blommor och lite bling.

Alla kanter är distressade med Frayed Burlap.

Ha nu är skön avslutning på veckan, så ses vi snart igen!

2015-06-24 20.05.35

Kommentera

