PL – Lekplatsen i Fresta

Hej hej

Min tur här inne & idag får ni dras med ännu ett PL-uppslag🙂 Jag är en periodare när det gällare scrappandet. Ibland gör jag nästan bara LO:s en lång period & ibland gör jag mest PL. Just nu är jag inne i en PL-period & det känns härligt!

Vi har en lekpark några minuter från vårt hus som vi brukar gå till. Där hängde vi (jag & Tuva) i början av vår semester. Älskar att se Tuvas glädje när hon struttar iväg med hink & spade i handen, lycklig för att hon snart ska få göra sandkakor & gunga!

Som vanligt – Heidi Swapp & Amy Tangerine på mina sidor!

PL Lekparken i Fresta 700pix
PL 3 700pix
PL 4 700pix
Den här ”Heidi Swapp – Wood Veneer – Wanderlust You Are Here” var för stor för att få plats i plastfickan (3″x4″) så jag klistrade helt enkelt fast den utanpå!

PL 2 700pix
Tack för titten & trevlig helg!

anzan

http://static.inlinkz.com/ppr.js

2 reaktioner på ”PL – Lekplatsen i Fresta

Kommentera

