älska Archivals

gör jag för de är sååå användbara! Det är ju en smaksak det där vilka stämpeldynor man gillar men jag kommer aldrig tröttna på mina Archivals. Det blir så starka, intensiva färger och krispiga avtryck när man stämplar tycker jag. De är de stämpeldynor som jag kommer bäst överens med tror jag! Här har jag gjort ett kort då jag stämplat blommor och blad  (privata) runt en cirkel med några olika nyanser archival. Paper Smooches har liknande lämpliga stämplar. Titeln (privat stämpel) är stämplad i  Watering Can, den nyans jag förutom jet black använder absolut mest tror jag. Förutom ovan fördelar älskar jag att de är vattenfasta så jag kan slabba på bäst jag vill med andra medier i mina AJs eller annan mixed media. Vill man matta ner använder man bara en våtservett så dämpas färgtrycket från Archivaldynan. Har även färgat in remsorna a la Jennifer McGuire i kanterna med samma nyanser som i cirkeln, det ramar in så fint tycker jag!

2015-04-01 10.pb

2015-04-01 10.pb2

karin

En reaktion på ”älska Archivals

Kommentera

