Glass i stora lass

Glass är en av mina stooora laster, nästan lika stor som scrapmateriallasten😉 På semestern hittade vi ett glasställe där de sålde 100+ smaker, allt från hederlig vanilj till bubbelgum och basilika. Varje kväll tog vi en promenad runt stan och landade på en liten bar där jag och maken fick nåt att dricka och dottern kunde gå iväg och handla glass. Två olika smaker varje kväll. På 4 veckor hinner man igenom både bra och mindre bra kombinationer…. Den som vi alla kommer minnas med fasa är fikon! Fikonglass var ingen höjdare. Medan jag var borta så kom det hem lite nya stämplar från Lawn fawn, bl a det här,  Treat yourself, som talade till mig väldigt högt och ljudligt.🙂

kort211

kort213

kort214

kort215

Setet är ett av Lawn fawns små set. Jag gillar dem! Prismässigt ligger de så bra (49:-) att man kan unna sig de tillhörande diesen (59:-) utan att det svider allt för mycket i plånboken.

Tack för titten!

gunilla

En reaktion på ”Glass i stora lass

Kommentera

