Rosa och blått

Ibland behöver man utmaningar för att använda vissa färger. Jag vet inte varför man har en förkärlek för vissa färger…men i mitt fall är rosa en färg jag sällan använder!🙂 Det är en färg jag förknippar med orden gullig, söt, snäll, mjuk…inte jag precis🙂 Idag visar jag två kort med rosa där jag försökt kombinera rosa med en liten ”ruffig” bakgrund!

Textstämpeln är från Technique Tuesday och är privat

IMG_4992 IMG_4995

IMG_5005

Ha en skön söndag!/Birgit

birgit

http://static.inlinkz.com/ppr.js

Kommentera

