Spillbitar

När spillbitshögen på pysselbordet börjar ta över större delen av pysselytan, då vet jag att det är dags att göra något. Och då brukar det bli några snabba enkla kort. Perfekt för att minska ner lite i högen.

v36a

För att göra det lite roligare så har jag använt mig av en av Lawn Fawns underbara dies för att stansa ur kanten på mönsterpappret.
Det ger lite extra, trots att det är enkelt och stilrent.

v36c

Enkelt dekorerat med lite bling.
Texten är också från Lawn Fawn.

v36b

Kanten på mönsterpappret är infärgat med distress Frayed Burlap. en av mina personliga favoriter.

Det var lite tips från mig – vad brukar du göra för att minska i spillbitshögen??

2015-06-24 20.05.35

3 reaktioner på ”Spillbitar

Kommentera

