LO – Systrar

Hej hej

Idag blir det en LO från mig med det här snygga pappret från Maja Design som bakgrund.
Det jag använt heter ”Summer Crush – Long Summer Nights” & ni hittar det såklart i butiken! Det finns även i en rosa version.

Rubriken är egentligen vita foam Thickers som jag målat med gul akrylfärg.
Bakgrunden har jag stämplat med Kaisercraft Texture Clearstamps Triangles.

Det är 8 år mellan mina tjejer men de kan ändå sitta tillsammans & mysa. Kanske just därför🙂

LO Systrar 700Pix
LO Systrar 2 700pix
LO Systrar 3 700pix
Tack för titten & trevlig helg!
// Anzan

anzan

http://static.inlinkz.com/ppr.js

En reaktion på ”LO – Systrar

Kommentera

