Beställa hem

Hur mycket jag och DT-Malin än bönar och ber så tycker inte Anna att det är nån bra idé att slå ut en vägg eller två i butiken. Tänk så många mer pinaler hon skulle få plats med då? Det är väl en strålande idé, eller hur?! I och med platsbristen så kan ju inte Anna lagerhålla allt som man vill ha (även om hon lyckas rätt bra, tycker jag) och då är det ju tur att hon kan ta hem lite specialordrar. Som det här stämpel- och diesetet från Stampendous, t ex. Jag såg det nånstans på webben och blev störtkär.

kort212

På det första kortet har jag målat med distress inks och vattenpensel och på det andra med mina Inktensepennor (ungefär samma lika som Primas watercolor pencils) och vattenpensel. Tyckte bakgrunden blev lite väl färgstark på det första så till mitt andra kort stämplade och embossade jag en bakgrund från Hero arts med genomskinligt embossingpulver och gav det sen omgång med samma lila färg som blommorna. Det var fortfarande lite mycket, tyckte jag, så jag lade ett lager vellum emellan för att tona ner det.

kort209 (1)

Om du hittar nåt som du vill att Anna ska ta hem så kan du maila henne på anna@pyssloteket.se Hon kan inte få tag på allt, men ganska mycket. För att hon ska ha en chans att hitta produkten måste du inkludera dess namn och helst vilken tillverkare det är. Blev du sugen på stämpelsetet ovan så heter det Build a bouquet set och kommer från Stampendous. De matchande diesen heter, konstigt nog, Build a bouquet die set 😉

Tack för titten!

gunilla

2 reaktioner på ”Beställa hem

  1. Nääää… men duuu… det där måste jag ju också ha! Guvasnyggt! Anna är bäst när det gäller att trolla med knäna och fixa hem allt det där man blir kär i. Fast jag tycker appseluuuuut att ni har rätt i hon borde slå ut en vägg eller… åtta!

Kommentera

