Project Life i massor

Idag tänkte jag visa ett helt gäng med sidor från ett av mina Sn@p-album. sidor med mönstrat papper, cardstock, små dekorationer osv. Mönstrat papper och PL-kort finns i mängder i butiken och till PL passar ju t.ex. de underbara paper padsen ypperligt.

BurgsvikshamnPL_Pysslo01

BurgsvikshamnPL_Pysslo02

HappyDay_Pysslo02

JuliGotland_Pysslo01

JuliGotland_Pysslo02

Jag fullkomligen ÄLSKAR alla wood veneers och chipboardfigurer från t.ex. Studio Calico och stickers från Simple Stories (både motiv och bokstäver) – jag kan inte vara utan någon av de sakerna. Det som är bra med dem är att de inte är så jättetjocka, så de passar att ha i plastfickor som dessa.

Pyssla lugnt!

PyssloSignaturTettiz

3 reaktioner på ”Project Life i massor

    • Jajemän – FÖRRA sommaren var det så här underbart väder när vi var på Gotland – men i år var det betydligt kyligare och inte lika badvänligt, tyvärr…🙂

      • Meh. Dumt. (Och oj hoppsan, läste jag så skevt att jag missade att det var förra sommaren? Skyller på allmän teflonhjärnighet för tillfället.) Fast Gotland har ju gott om mysiga fikaställen och härliga utforskningsmöjligheter ändå, vill jag minnas… jag MÅSTE verkligen tillbaka dit. Särskilt eftersom maken faktiskt aldrig varit där. Hoppas att allt är gott med dig och de dina! Kram!

Kommentera

