Kurs, Mixed Media goes Clean and Simple

Hej, jag heter Therese och jag har fått det stora förtroendet att hålla i några nya kurser här på Pyssloteket under hösten. Vanligtvis hittar ni mig i Upplands Väsby, men jag ser väldigt mycket fram emot att få chans att inspirera även här.

Mixed Media goes Clean and Simple LO

 

30 september är det dags för kursen Mixed Media goes Clean and Simple.

En härligt kreativ kurs där det egna skapandet får fritt spelrum i färg och form.

Mixed media kan ibland verka krångligt, vilka produkter funkar bra med vilka, törs jag chansa, och vad händer när det inte fungerar som man tänkt sig? Här får du experimentera med olika typer av medium och färg, skapa textur och olika dekorativa effekter i en Clean and Simple stil som inte blir allt för rörig ihop med fotografier.

Framförallt kommer vi att ha väldigt roligt tillsammans!

Vissa förkunskaper krävs då detta är en kurs som håller högt tempo.
Bilden visar endast ett exempel på hur din 12×12 Lo från kursen kan komma att se ut.
Jag hoppas att vi ses!
Happy Scrapping!
Therese
Köp din plats här:

http://static.inlinkz.com/ppr.js

2 reaktioner på ”Kurs, Mixed Media goes Clean and Simple

Kommentera

